نوجوان فیس بک استعمال کرتے ہوئے 218

فری لانسنگ: فیس بک سے پیسہ کیسے کمایا جائے؟

امن کیانی۔۔۔۔۔۔۔۔۔
فیس بک دنیا کی سب سے بڑی سماجی رابطے کی ویب سائٹ ہے جس میں دنیا کے کسی بھی مصروف ترین شہر میں سڑکوں پر گاڑیوں اور آسمان پر طیاروں کی تعداد کے مقابلے میں زیادہ مصروف صارفین کی تعداد موجود ہے۔ ہوسکتا ہے کہ فیس بک آپ کو اب نئی اور تیز نظر نہیں آتی ہے لیکن آپ اس کی مقبولیت سے انکار نہیں کرسکتے۔

یہی وجہ ہے کہ بہت سارے عام افراد اور کاروباری افراد فیس بک کے ذریعے پیسہ کمانے کی کوشش کرتے ہیں۔ فیس بک بنیادی طور پر ایک سوشل نیٹ ورک ہے یعنی ایک آن لائن جگہ جہاں آپ بہت سے لوگوں سے رابطہ قائم کر سکتے ہیں اور معاشرتی دلچسپی کی چیزیں شئیر کرسکتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ یہ کسی کے ذاتی اکاؤنٹ کی اشاعت کو کسی صفحے کی اشاعت سے زیادہ وزن دیتی ہے۔

کون لوگ فیس بک پر پیسہ کما سکتے ہیں؟
کوئی بھی فیس بک سے پیسہ کما سکتا ہے لیکن آپ کو اپنی جدوجہد میں ثابت قدم رہنے کی ضرورت ہے۔آپ اپنے فیس بک پروفائل کے معیار کے ساتھ پہلااچھاتاثر دے سکتے ہیں۔ایک الگ اکاؤنٹ بنائیں تاکہ آپ اپنی ذاتی اور کاروباری سرگرمیوں کو الگ رکھیں۔

کون سی چیزیں آپ فیس بک کے ذریعے بیچ سکتے ہیں:
فیس بک پر آپ کچھ بھی بیچ سکتے ہیں جیسے گاڑیاں،ہاتھ سے بنی اشیاء ، ای بکس وغیرہ۔ لیکن کچھ ایسی چیزیں ہیں جو فیس بک کے ذریعے فروخت نہیں کی جاسکتی ہیں، ان میں شراب ، ناجائز ادویات، تمباکو ،اسلحہ ، جانوراور صحت سے متعلقہ کچھ خاص مصنوعات شامل ہیں۔ مندرجہ ذیل طریقے ہیں جن سے آپ فیس بک کے ذریعے رقم کما سکتے ہیں۔

فیس بک پوسٹ لکھنا:
فیس بک پرآپ “What’s on your mind?” کے سیکشن میں کچھ لکھ کر پوسٹ کرسکتے ہیں۔ پوسٹ میں آپ تصویر اور ویڈیو کا استعمال کرکےاپنے دوستوں کے ساتھ شیئر کرسکتے ہیں۔ آپ جس پروڈکٹ کو بیچ رہے ہیں اس کا لنک بھی ہوسکتا ہے۔ اگر کوئی آپ کا مواد دیکھتا ہے تو اس لنک پر کلک کرے گا جس سے وہ پروڈکٹ بیچنے والے صفحے پر چلاجاۓ گااور اگر کوئی خریداری ہوگئی تواس کا مطلب ہے کہ آپ نے پیسہ کمالیا۔ اگر آپ کے دوست بھی پوسٹ کو شیئر کریں تو وہ مزیدلوگوں تک پہنچ سکتی ہے۔

فیس بک پر خدمات بیچیں:
اگر آپ ایک ہنر منداور پیشہ ور ہیں ، کمپیوٹر سے متعلق مہارت رکھتے ہیں ، بلاگنگ ، ویب ڈیزائننگ ، گرافک ڈیزائننگ یا کوئی مواد تحریر کرنا جانتے ہیں تو آپ یہ دیکھ سکتے ہیں کہ پوری دنیا میں بہت سارے لوگ یہ کام کررہے ہیں ،فیس بک آئی ٹی کمیونٹی کو ان کے کاروبار میں بھی مدد کرتا ہے۔

۔ مقامی خریدوفروخت کے گروپس کو جوائن کریں
اگر آپ مقامی سطح پر ہی اشیا فروخت کرنا چاہتے ہیں تو پھر آپ کو ایسے فیس بک گروپس جوائن کرنا ہوں گے جو مقامی سطح پر خریدوفروخت کرتے ہوں۔

فیس بک مارکیٹ پر فروخت کریں
فیس بک ایک مفت مارکیٹ پلیس کی خصوصیت رکھتی ہے جو آپ کو اپنے مقامی علاقے میں کسی بھی چیز کو خریدنے ، بیچنے یا تجارت کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ فیس بک مارکیٹ پلیس کے ذریعہ ، آپ اپنی پوسٹ کو اپنے دوستوں کے ساتھ بہت آسانی سے شیئر کرسکتے ہیں۔

فیس بک ویڈیوز
فیس بک ویڈیو ایک نیا موقع ہے جس کے ذریعے آپ اپنا ایسا مواد پیش کرسکتے ہیں جس کے ذریعے آپ کمائی کرسکتے ہیں۔ یوٹیوب کی طرح ، فیس بک نے ان پبلشروں کے لئے ویڈیو کے ذریعے پیسے کمانے کا آپشن کھول دیا ہے جو اپنے فیس بک پیج پر ویڈیو مواد کو پروموٹ کرتے ہیں۔ یہ سہولت صرف صفحات کے لئے ہے ، پروفائل اور گروپس کے لئے نہیں۔ ویڈیو کے ذریعے کمائی کرنے کے لئے ویڈیو کو 3 منٹ سے زیادہ طویل ہونا ضروری ہے۔

ویڈیو کو جتنے زیادہ لوگ دیکھیں گے، آپ اسی قدر زیادہ پیسہ کما سکتےہیں۔ اپنی آمدنی کے مواقع میں اضافہ کرنے کے لئے لوگ یوٹیوب کے ساتھ ساتھ فیس بک ویڈیو کا آپشن بھی استعمال کررہے ہیں۔ اگر آپ ٹیوٹر یا کوچ ہیں تو آپ اپنے طلباء اور ناظرین سے فیس بک لائیو ویڈیو پر 1 گھنٹے کے سیشن کے لئے معاوضہ لےسکتے ہیں۔

مقابلہ
نئے مواقع تلاش کرنے کے لیےآپ فیس بک پر مقابلے کروانے اور تحائف دینے والے گروپس میں شامل ہوسکتے ہیں۔ یہ بہت آسان ہےاس میں آپ کو مختلف اشیاء جیتنے کا موقع مل سکتا ہے مثلا ایمیزون گفٹ کارڈ ، باورچی خانے کا چھوٹا سامان وغیرہ۔

فیس بک اشتہارات بنانا
یہ ایک ایسا پیج ہے جو آپ کو ایک ایساپیج بنانے کے قابل بناتا ہے جس کے ذریعے آپ اپنے پیج کے فالورز کے ساتھ پوسٹس کو اس انداز میں شیئر کر سکتے ہیں جیسے آپ اپنی ٹائم لائن پر شیئر کرتے ہیں۔ ان کے پاس ایک میلنگ لسٹ ہوتی ہے اور اگر آپ چاہیں تو باقاعدگی سے اپنے فالورز کو پیغامات بھیج سکتے ہیں۔

فیس بک پر سرمایہ کاری کرنا:-
آپ فیس بک پر سرمایہ کاری کرسکتے ہیں اور اس کے لیے آپ کو اکاؤنٹ بنانے کی ضرورت نہیں ہے۔ فیس بک کا نیس ڈیک انڈیکس پر عوامی طور پر تجارت کی جاتی ہے اور کمپنی کا اسٹاک ٹکر کی علامت ایف بی ہے۔ یہ آئی آر اے یا ٹیکس قابل بروکرج اکاؤنٹ میں کسی بھی بروکریج سے خریدا جاسکتا ہے۔ آپ اسٹاک پائل کے ساتھ فیس بک اسٹاک کو تین اہم وجوہات کی بناء پر خرید سکتے ہیں۔
سب سے پہلے ، ہر تجارت 99 سینٹ بمقابلہ average 4.95 کی صنعت ہو۔ دوم ، جزوی حص ای ٹی ایف کے کسی بھی انفرادی اسٹاک سے خریدے جاسکتے ہیں اور تیسرا ، نئے اکاؤنٹس کو کسی بھی اسٹاک کا $5 تحفہ ملتا ہے۔

فنڈ ریزنگ پیج بنائیں
آپ فنڈ ریزنگ پیج بنا کر کسی ذاتی مقصد یا غیر منافع بخش وجہ سے رقم اکٹھی کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔ فنڈ ریزنگ کا پیج ذاتی ہنگامی صورتحال ، بحرانوں سے نجات ، صحت اور طبی ، بین الاقوامی ، اپنےعقیدے اور کھیلوں کے لیے بھی تشکیل دیا جاسکتا ہے۔

ایک نئی ملازمت کی تلاش
فیس بک جاب بورڈ کے ذریعے آپ کو ایک نئی ملازمت مل سکتی ہے۔ نوکریوں کے ٹیب میں ، مقامی کمپنیاں اپنی خالی پوزیشنوں کی تشہیر کرتی ہیں۔ اسی پیج پر قائم رہے سےآپ کو دیگر صنعتوں کے مواقع بھی نظر آسکتے ہیں۔آپ نئی ملازمتیں تلاش کرنے اور درخواست کے عمل کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کے لیے مختلف گروپوں میں شامل ہوسکتے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں